CONTRACT DE
CONSULTANTA
1.
DECLARATIE GENERALA
Acest contract de consultanta (acord) intra in vigoare la date de
........... intre .........., numit consultant, cu sediul in ..........., si
.............., numit client, cu sediul in .....................
2.
TERMENUL
Consultantul va fi la dispozitia clientului incepand cu data de ........
pana la data de ..........., cu exceptia situatiei in care acest acord
inceteaza la o data anterioara, potrivit conditiilor stabilite in prezentul
acord.
3.
DESCRIEREA SERVICIILOR DE CONSULTANTA
A.
Consultantul va asigura urmatoarele servicii, inclusiv avize scrise (se
enumera si se descrie serviciile).
B.
Consultantul va asigura aceste servicii la capacitatea si cu eficienta sa
maxima timp de minimum ...... ore pe luna. Clientul si consultantul pot sa
hotarasca de comun acord, in scris, marirea numarului de ore pe luna.
4.
PLATA
A.
Clientul este de acord sa plateasca consultantului o suma de ......... lei
pe ora de lucru efectuata potrivit acestui acord.
B.
Clientul este de acord sa ramburseze consultantului pentru cheltuielile pe
care acesta le face in numele clientului si cu care clientul este de acord in
prealabil.
Cheltuielile rambursabile includ
...........................................
Pentru rambursarea cheltuielilor, consultantul trebuie sa prezinte
clientului o lista amanuntita a cheltuielilor insotite de chitante.
5.
CONSULTANTUL ESTE COMERCIANT INDEPENDENT
In
asigurarea serviciilor pentru client, consultantul este comerciant independent
si angajat, agent sau partener al clientului. Consultantul, nu clientul,
raspunde de plata tuturor impozitelor, taxelor pentru asigurarea sociala si a
oricaror altor plati prevazute de lege.
6.
CONSULTANTULUI NU I SE PERMITE SA SE ANGAJEZE IN NICI O ACTIVITATE IN
CONFLICT CU INTERESELE CLIENTULUI
Pe
perioada acestui acord, consultantului nu ii este permis sa se angajeze in nici
o activitate sau afacere in conflict cu interesele clientului. Clientul poate
determina daca o activitate sau afacere intra in contradictie cu afacerea lui.
7.
INCETAREA ACORDULUI
Acest acord ia sfarsit in una din urmatoarele situatii:
A.
Expirarea acestui acord;
B.
Clientul probeaza ca, consultantul este angajat sau pe cale sa se angajeze
intr-o activitate sau afacere care contrazice interesele afacerii clientului;
C.
Dupa ce clientul ii da consultantului un preaviz de ..... zile anuntandu-l
ca intentioneaza sa puna capat acordului;
D.
Dupa ce consultantul ii da clientului un preaviz de ..... zile anuntandu-l
ca intentioneaza sa puna capat acordului;
E. Clientul incalca obligatiile
prevazute in acord fata de consultant. Consultantul notifica incalcarea, iar
clientul nu o corecteaza in termen de ....... zile de la primirea notificarii
de la consultant.
F.
Consultantul incalca obligatiile prevazute de acord fata de client,
clientul notifica incalcarea, iar consultantul nu repara incalcarea in termen
de ..... zile de la primirea notificarii de la client.
Daca
acest acord ia sfarsit dintr-un motiv sau altul, clientul trebuie sa plateasca
consultantul pentru munca efectuata de consultant pana la data incetarii
acordului.
8.
NOTIFICARI
Toate notificarile prevazute in acest acord trebuie sa se faca in scris
si sa se remita la urmatoarele adrese:
Partea Adresa
(Numele clientului) (Adresa
clientului)
(Numele consultantului) (Adresa
consultantului)
Semnaturile de mai jos atesta ca clientul si consultantul au incheiat
acest acord la data de 199....
(Client)
(Consultant)
................
.................
Prin:
Prin:
................
.................
|