Una din optiunile pe care o activez imediat dupa ce am instalat Windows-ul
ori pun mana pe un pc nou este optiunea ce activeaza casutele selectare in
coltul superior stang a fiecarui fisier in parte. In acest mod, atunci cand
vreau sa mut sau copiez doar anumite fisiere nu mai trebuie sa am grija sa nu
scap degetul de pe Ctrl pentru a nu fi nevoit sa reiau selectarea de la inceput.
Trucul este usor de aplicat si este disponibil atat in Windows 7 (cazul de
fata) precum si in Windows XP si Wista (doar modul de accesare a optiunilor
folderului difera).
Prima data, deschidem orice folder din calculator, facem click pe Organize
apoi pe Folder and search options:
![](/91.jpg) In Folder Options alegem fila View
si in lista ce-i corespunde bifam casuta dinaintea optiunii Use check
boxes to select items:
![](/92.jpg)
Click pe Apply, pe OK si ne reintoarcem la
folderul deschis pentru a confirma aparitia casutelor de selectare asupra
fisierelor atunci cand trecem cu mouse-ul pe deasupra lor:
![](/93.jpg)
|